Sunday 20 June 2010

yesterday

hari ni hari Ahad...


aku rasa hari ni hari paling haru-biru...biasalah hidup ni penuh pancaroba yang dengan tamak halobanya menjadikan hidupku carca-marba...(ahhh...ayat xleh blah der..)


tadi pegi makan kat gerai makcik ku...biasalah orang kampung (kg la sngt..) makan kat gerai je..


time on the way nak pegi tu... aku lalu 1 jalan ni... dengan jiwa remaja, aku memecut dn-01 aku tu... sempat lak aku pandang kiri kanan jalan tu...(nak nikmati suasana malam konon..)


sampai 1 tempat tu... anak mata aku gatal terpandang lembaga apa tah duk lepak kat atas dahan pokok tu (shit u mataku!!!)... so, sampai skang aku still bangang lagi apa benda tu... hantukah? awekkah? duyungkah? mak aku kah?(dia mara aku pegi makan kat kedai, dah malam...so, tkot aku gemuk...)


pe pun... maggi goreng makcik aku sedap... taa...


p/s : mak cik!!! milo kurang manis la...=(

No comments:

Post a Comment