Tuesday 22 June 2010

Suka-suka

salam...


Malam ni malam... So, aku tak kluar umah la... Sempat la aku nak berbelog jap.. Memenuhkan ruangan aku yg ntah bila akn pnuh...


Sbenarnya.. Aku nak kngsi citer gan korang ni... Citer yg agak sahih faktanya ini... Tiada ragu-ragu untuk korang mndengarnya...


Aku bru je lpas blik drpd brcuti kat 1 tmpt yg mmng best nak mati... Dgn keindahan pulaunya... Airnya yg mmng jernih suci dan mnghijau... Bukit yg tnggi setinggi atap mnara alor star... Udara sesegar udara di dalam bilik hotel 5 bintang... Pasir...Pasir xde sbb bkn pantai, tasek je...
Bukan tu aku nak citerkan tp citer ini... Kat tmpat aku bercuti tu hutan tebal sial... Pastu mcm biasa la dalam hutan mesti la banyak kehidupan kan.. Monyet, Babun, Kera, Lutung, Siamang... (haiwan atas pokok je aku sebut...). yang tak leh blahnya, mereka yg ghaib pon mendiami hutan tu...


Cerita bermula apabila 'wa' aku gtau dia nmpk beliau si hantu yg kebetulan lalu kat situ... Aku yg dengar ni apa lg.. Sikit je lagi nak cirit dalam sluar.. Takotnya lebih takot daripada korang nak khatan(sunat)


Korang nak tawu nape ak ase mcm tu... Malam tu aku nyanyi lagu tajuk "Pontianak"... Saje gatal mulut... hehehe... Aku sja nak gamat suasana dgn nyanyi lagu dasyat tu.. tup-tup... Ada org nmpk trus... Kebetulan or memang ye salah aku pon aku xpasti...


p/s : kepada hantu tu, aku mintak maap sebab dah nyanyi lagu kau... Maaf ye cik hantu... Tata.. Muah!

No comments:

Post a Comment